Het Lions Pajottenland team wil iedereen bedanken die mee heeft bijgedragen aan de weerom succesvolle ontbijtactie!

Wij kunnen met trots melden dat we dankzij 36 leden, 5 hulpvaardige jongeren, 22 afleverrondes, maar vooral jullie 480 ontbijtmanden een bedrag van 7000 euro kunnen overhandigen aan de twee goede doelen 1000km voor Kom Op Tegen Kanker en VZW Zonnestraal. We jullie dan ook van harte bedanken voor jullie steun !

Wij hopen dat het gesmaakt heeft en dat de overgang naar het zomeruur ietwat werd ‘verzacht’ !

Tot volgend jaar !

Enkele sfeerfoto’s van de voorbereidingen: