Wandeling Pajottenland

Op zondag 9 juni 2024 worden er Europese, federale en regionale verkiezingen georganiseerd. Om dit allemaal te verwerken, organiseert Lions Pajottenland een wandeling door het pittoreske Pajottenland.

We hebben ook aan alle papa’s en bierliefhebbers gedacht. Naast een wandeling door het prachtige glooiende landschap van het Pajottenland, is ook een bezoek aan de gerenommeerde brouwerij Timmermans inbegrepen. De moeite want

• De oudste Lambiek brouwerij ter wereld waar al meer dan 300 Jaar Lambiek wordt gebrouwen.
  • Winnaar van ‘s werelds ‘beste zuurbier’ door de World Beer Awards in 2015.
  • Na het bezoek kan je proeven van hun bieren en is er de mogelijkheid tot aankopen.

• aanvang: U kan de wandeling Zondag 9 juni aanvatten tussen 10:00 en 14:00
  • Startpunten: De wandeling kan aangevat worden vanaf
  • Voorzieningen: Tijdens de wandeling zijn er mogelijkheden om een snack te nuttigen of iets te drinken.
  • Tickets: 10 euro volwassen //  familieticket 25  euro // kinderen tot 14 jaar  gratis
  • Groepen: corporate / VZW / groepen : max 25 personen
  • Traject: De wandeling is 9 Km en wordt geschat op een kleine 2 uur wandelen. Halverwege kan ook een korter traject gevolgd worden.

De exacte route wordt bij aanvang van de wandeling gedeeld.

Wij wandelen voor het goede doel

Alle opbrengsten van de Lions Pajottenland wandeling gaan naar projecten in het Pajottenland die wij helpen ondersteunen.

Vooreerst is er het project ‘MeeGaan’, een uniek leer-en tewerkstellingsproject in Herne waarbij de talentenontwikkeling van jong volwassenen met een verstandelijke beperking centraal staat. Het tweede project is Klim vzw, een zorgverlener met een nursing- en opvangtehuis voor mensen met een beperking op vlak van wonen, werken, leren en vrije tijd in de regio Halle-Vilvoorde en Brussel. Verder steunen wij ook het project Zorgcirkels Jongdementie Halle Vilvoorde, ons project waar we de kwaliteit van leven, wonen en zorg voor mensen met jongdementie en hun mantelzorgers willen verhogen.

Bestel uw ticket of laat je sponsoren door vrienden en familie per km’ en ‘doneer een steunbijdrage voor de goede doelen’

Blijft u graag op de hoogte van onze acties? Volg ons op facebook / LinkedIn en schrijf je in op onze nieuwsbrief