Beste vrienden,

Lions Pajottenland organiseert op zondag 25 maart 2018 voor de tweede maal een Ontbijtactie. Na de geslaagde Valentijns Ontbijtmanden van vorig jaar, schakelen we nu over op de Lente Ontbijtmanden. Zelfde concept met een aantal kleine wijzigingen. Je kan de mand nog steeds laten bezorgen bij je thuis of je geliefden maar indien je iets langer wenst te slapen, zetten we die gerust voor jou klaar aan je deur of kan je die op onze afhaalpunten komen ophalen.

Als goede doelen hebben we dit jaar gekozen voor de 1000km van Kom Op Tegen Kanker en VZW Zonnestraal uit Lennik.
Aan de 1000km van Kom op tegen Kanker nemen we dit jaar deel met maar liefst 5 ploegen en 27 renners waaronder opnieuw een jeugdploeg. Samen fietsen we dus 5000km tegen Kanker. De VZW Zonnestraal heeft als doel om volwassen personen met een beperking te ondersteunen en deze de mogelijkheden te geven om zich maximaal te ontplooien. Meer informatie vind je terug op www.zonnestraalvzw.be.

Je kan rechtstreeks je ontbijtmanden bestellen en betalen op https://www.lionsclubpajottenland.be/events/lente-ontbijtmand.

Vorig jaar hebben we 350 ontbijtmanden verkocht en deze keer streven we ernaar om de kaap van 500 te overschrijden.
We rekenen alvast op jullie steun en wij zorgen voor een heerlijk ontbijt op zondag 25 maart.

Vriendelijke groeten,

Het Lions team