Lions Club Pajottenland stoomt weerom een 15 tal wielrenners klaar om deel te  nemen aan “1000 km voor Kom op tegen Kanker” tijdens het Hemelvaartweekend van 30 mei tot 2 juni 2019.

Zij zullen tijdens de fietsvierdaagse 24 ritten van 125 km onder elkaar verdelen. Daarnaast rijden Katrin Roggeman en Philip Simons elk de volle 1000km mee met het internationaal peloton. Als  gaststad dient weerom Mechelen als dagelijkse start- en aankomstplaats, en de tocht doet alle Vlaamse provincies aan. Er wordt van ons verwacht dat we een steentje bijdragen in de strijd tegen kanker door mee te helpen bij de fondsenwerving voor het inschrijvingsgeld. Dat bedraagt 5000 euro per team. De netto-opbrengst van de 1000 km gaat immers naar levensbelangrijk kankeronderzoek.

Iedereen is wel eens geconfronteerd geweest met kanker zij het bij familie, vrienden, op het werk of bij zichzelf.

De behandelingen en de preventie van kanker zijn meer en meer succesvol, gentherapie lijkt veelbelovend, het is dan ook zo noodzakelijk om het wetenschappelijk werk te ondersteunen.

Wilt u zich ook inzetten voor de strijd tegen kanker?

Dit kan door een bijdrage te storten op het rekeningnummer van Kom Op Tegen Kanker : BE14 7331 9999 9983 met vermelding van GIFT (belangrijk) en de negencijferige code van ons team :   170- 115-630 (belangrijk !)

Je kan ook storten via volgende link : https://www.1000km.be/team/lions-pajottenland, vervolgens klik je op ‘steun dit team’, de rest wijst zichzelf uit.

Vanaf 40 euro per jaar is uw gift fiscaal aftrekbaar.

Steun ons teams en wij fietsen 1000 km tegen kanker.

Meer info op   www.1000km.be

Alvast bedankt namens Lions Club Pajottenland