Na een veel te lange Corona pauze, organiseert Lions Pajottenland op zondag 27 maart voor de vijfde maal een Ontbijt-en Brunchmanden actie. Na de geslaagde acties van de voorbije jaren, bieden we jullie opnieuw 4 manden aan van klassiek tot gezond of een combinatie en natuurlijk de alom geprezen brunchversie.

Hoe krijg ik mijn mand bezorgd?

Je kan de mand nog steeds laten bezorgen bij je thuis (*), vrienden of familie tussen 8u en 10u maar indien je iets langer wenst te slapen, zetten we die gerust voor jou klaar aan je deur of kan je die op onze afhaalpunten in Dilbeek of Aalst (**) komen ophalen.

(*) Aalst, Affligem, Asse, Beersel, Denderleeuw, Dilbeek, Galmaarden, Gooik, Grimbergen, Halle, Herne, Lennik, Meise, Ninove, Pepingen, Roosdaal, Sint-Pieters Leeuw, Ternat, Vilvoorde en Wemmel + alle deelgemeenten. Neem contact op met een Lions contactpersoon indien je verder woont maar toch een mand wil kopen.

(**) Living Stone Dilbeek, Astridlaan 1, Dilbeek of Delicatessenwinkel Den Olijfboom, Molenstraat 38, Aalst

Welke doelen steunen we met deze actie?

Dit jaar gaat de opbrengst naar twee specifieke doelen. Vooreerst is er het project ‘MeeGaan’, een uniek leer-en tewerkstellingsproject in Herne waarbij de talentenontwikkeling van jong volwassenen met een verstandelijke beperking centraal staat. Meer info vind je terug op www.meegaan.be . Verder steunen wij ook het project Zorgcirkels Jongdementie Halle Vilvoorde, ons project waar we de kwaliteit van leven, wonen en zorg voor mensen met jongdementie en hun mantelzorgers willen verhogen.

Hoe bestellen?

Je kan rechtstreeks je ontbijt- of brunchmanden bestellen en betalen in onze webshop.

Twee jaar geleden hebben we meer dan 500 ontbijt- en brunchmanden verkocht en bijna 10.000 Euro kunnen schenken aan onze goede doelen. We rekenen alvast op jullie steun en wij zorgen voor een heerlijk ontbijt op zondag 27 maart!

Het Lions Pajottenland Team.