Op zaterdag 21 maart 2020 organiseert Lions Club Pajottenland een eerste editie van zijn Aperitiefconcert.

Het Jeugdorkest West-Vlaanderen luistert het aperitiefconcert op met werken van Vlaamse componisten alsook enkele klassieke stukken van Mozart en Bach. Het Jeugdorkest is niet aan zijn proefstuk toe en behaalde de PRIJS Koningin Mathilde in 2017 voor het project CrossingMusic ! Het concert gaat door in de magnifieke locatie van de Basiliek van Koekelberg. Het wordt ongetwijfeld een fantastisch event, waarna u en uw genodigden uitgenodigd worden op het aperitief.

Hier kunt u een klein voorproefje bekijken van wat u kan verwachten:

Wij hopen dat u er ook kan bij zijn.

Met dank aan onze sponsors :

Registreer u en uw genodigden hier voor het event ! Na betaling kan u uw tickets uitprinten. Vergeet ze niet mee te nemen naar het event! Wij hopen u talrijk te mogen verwelkomen! De integrale opbrengst gaat naar de sociale werken die gesteund worden door Lions Club Pajottenland.  Programma:

• 17:45 Deuren
  • 18:00 Concert met Jeugdorkest Vlaanderen
  • 19:00 Aperitief met hapjes

Locatie: Basiliek van Koekelberg

Deadline voor inschrijven : 16 Maart 2020

Klik hier om uw kaarten te bestellen !