De feesten zijn weer in aantocht en Lions Club Pajottenland wil u helpen om deze op geslaagde wijze door te komen! Hierbij vindt u onze wijnactie ten voordele van o.a. Jongdementie, een project dat we een warm hart toedragen en de komende jaren structureel willen ondersteunen met diensten en fondsen. Meer info over het project Zorgcirkels Jongdementie Halle-Vilvoorde vindt u hier.

We hebben voor u 2 Metodo Classico’s, 2 toscaanse en 2 piemontese wijnen geselecteerd! U kan elk van deze wijnen kopen per doos van 6 flessen.

Contratto

De Metodo Classico’s – gemaakt volgens de méthode champenoise – die we aanbieden om uw eindejaarsfeesten een extra touch te geven, komen van Contratto, een prestigieus wijnhuis uit Italië. Het wijndomein Contratto is het eerste wijnhuis in Italië dat mousserende wijnen volgens de ‘Metodo Classico’ produceerde. Nu is het domein in handen van de familie Rivetti, eigenaars van het prestigieuze wijnhuis ‘La Spinetta’. Oh ja, Parker gaf de Millesimato zo maar even 93/100 en de For England Rosé maar liefst 95/100 !

Meer info over Contratto vindt u hier !

La Spinetta

Daarnaast bieden we ook enkele topwijnen aan van La Spinetta. De leuze van La Spinetta is niet voor niets: “met passie wijnen produceren”. Met La Spinetta zitten we in de streek van Toscane en Piemonte. We hebben voor u 4 wijnen uit hun gamma geselecteerd, waarvan ook de Barbera en de Barolo bekroond werden met resp. 88/100 en 94/100 door Parker…

Meer info over La Spinetta vindt u hier !

Met dank aan onze sponsors:

Events, In de kijker